Tuesday 23 August 2011

baru ade blog!

btw aku baru start berblog hari ini, 24 ogos 2011.
hahaha. (excited lebih)
thanks to amir abd hadi yg tolong aku create google account because at first aku buat ade problem.
cerita pasal motif aku buat blog, emm.. ntah laa. xde motif pun sbnr nye. 
aku tgk mcm seronok je owg bercerita, aku pun nk bercerita gak. hahaha! 
so, sape2 nk jd follower, sgt di alu alukan. aku akan menceriakan hidup kowang.
thats all. :))

  aku sebenar nye nak jadi rockstar.  hahaha! 
 dulu rajen gak aku g jamming dgn kwn2 sekola. skrg dah x. :(
 sebelah kanan ni pulak, membe2 jamm aku mase sekolah menengah dulu.  
rindu dowang sgt2!
aku termenung kat tempat keje b4 sambung diploma dulu. mmg zaman kerje ade lah zaman yg no life! 
yg best, bile dpt gaji. bile gaji habis, melopong laa jawabnye. 

No comments:

Post a Comment